Práce FORYOU

Přímo u našich zákazníků realizujeme projekty a poskytujeme odborné služby a technickou podporu na klíč. Tento model spolupráce znamená, že naši zaměstnanci pracují na zajímavých projektech v různých odvětvích, používají nejnovější technologie a získávají tak nové zkušenosti, zatímco my se staráme o veškeré administrativní a personální záležitosti.

Mezi naše klíčové zákazníky patří společnost ŠKODA AUTO a.s., s níž úzce spolupracujeme napříč vybranými odbornými útvary. Zajišťujeme například projektový management včetně administrativní podpory, konstrukci a správu technické dokumentace.

Co nabízíme našim zaměstnancům?

  • Osobní přístup - jsme k dispozici, neschováváme se
  • Férové jednání - co si domluvíme, to platí
  • Profesionalita - opravdová podpora
  • Neslibujeme nereálné a jsme transparentní
  • Atraktivní pozice

Co nabízíme svým zaměstnancům

4 týdny dovolené + 5 dní prémiové dovolené
Stravenkový paušál
Jazykové vzdělání
Odměna za doporučení nového kolegy
Osobní a lidský přístup

Aktuálně otevřené pozice

🖥️✏️Architekt interiérů🔊 (M/Ž)

Jsme projektová a konstrukční kancelář. Jsme technici a konstruktéři se zkušenostmi v konstrukci, simulaci a programování nejen v automotive. Působíme projektově přímo u našich zákazníků, kterým nabízíme odborné služby a externí podporu na KLÍČ. A právě teď jednu takovou pozici k našemu největšímu zákazníkovi ŠKODA AUTO, a.s. obsazujeme.

🔉Architekt interiérů (M/Ž) 🔊

Náplň práce✔️

  • tvorba architektonických konceptů interiérů (většinou kancelářské prostory) v SW pCon Planner, SketchUp, Autodesk ADT a Revit;
  • optimalizace vstupního zadání s ohledem na firemní standardy a provozní efektivitu;
  • návrh space planu administrativních ploch dle firemních standardů;
  • 3D vizualizace a tvorba 3D knihoven prvků v pCon Planner a SketchUp;
  • tvorba firemních standardů ve 3 jazycích (čeština, angličtina, němčina);
  • autorský dozor při realizaci návrhů;
  • hmotové studie objektů pro strategické plánování;
  • návrhy redesignu administrativních objektů a úprav přilehlých exteriérů;
  • návrhy a koncepty mobiliáře;
  • grafická příprava prezentací v Adobe Photoshop, Corel Draw, MS PowerPoint;
  • sestavení časových plánů a rozpočtů v MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

Požadujeme✔️

  • výbornou znalost češtiny (včetně schopnosti odborné komunikace a tvorby dokumentů)
  • znalost angličtiny minimálně na úrovni A2;
  • perfektní ovládání Microsoft Office a zmíněných architektonických softwarů;
  • samostatnost, analytické myšlení, rozhodnost;
  • řidičský průkaz sk. B;
  • prokazatelné zkušenosti a praxi v oboru;
  • schopnost jednat na seniorní úrovni, znalost oboru a orientace v aktuálních trendech;
  • aktivní zájem o architekturu, návštěvy odborných výstav a veletrhů;
  • ochotu spolupracovat v rámci většího týmu.

Nabízíme✔️

  • Místo výkonu práce Mladá Boleslav;
  • Možný nástup od 1.7.2025;
  • Prestižní práci pro největší automobilku v České republice;
  • Férový a lidský přístup.

Kontaktujte nás

Nevidíte zde nabízenou pozici, která by odpovídala Vašim zkušenostem a zájmům? Neváhejte nás kontaktovat a společně se pokusíme najít vhodné řešení.

Spolupracujte s námi

Naši zákazníci